Ilmoitusluontoinen asia tähän alkuun:

Olen eronnut CityBelgit ry:stä (ei johdu yhdistyksestä) ja täten myös niin toko1- kuin agilityn alkeiskurssilta. Aika ei yksinkertaisesti riitä! Ensi jakson lukujärjestykseni on paljon aikaa vaativa, ja lisäksi olen lupautunut olemaan töissä ja harjoittelemaan siellä minulle annettavia hommia.

Plus että toko ei juuri nyt oikein nappaa. En jaksa innostua treenaamisesta, johtuen varmaan siitäkin, että olen vasta toipilaana, viikon olen flunssan kourissa makoillut. Mulla ei ole samanlaista intoa tokoliikkeiden harjoitteluun kuin jokunen aika sitten. Mutta painavin syy molempien lajien säännöllisten treenien perumiseen on ajan riittämättömyys.

Tokoa ja agilitya voin jatkossa kotioloissa aina ajan riittäessä treenailla, kesällä sitten mökillä ja mahdollisesti kavereiden kanssa. Tokoa enemmän minua on alkanut kiinnostaa koiratanssi, se kun on hieman vapaampaa ja on aina kiehtonut mua jollakin tapaa. Ja mätsäreissä toivottavasti ehditään kevään aikana käydä, kunhan kaljupuudelilleni kasvaa hiukan lisää turkkia :)