P4260009.jpg?t=1209237519P4260008.jpg?t=1209237576P4260004.jpg?t=1209238013P4260014.jpg?t=1209238175

Elikkäs eilen trimmasin poikia (tai no lähinnä siistin). Dicolta ajelin kuonon, takapuolen, käpälät ja vatsa-alueen. Sen lisäksi siistin Robiniakin. Plus sen lisäksi aloitin terrieri-turkin. Molemmille pojille ajelin lyhyet korvat ja tasapaksun, toistaiseksi kovin ohuen hännän. Iskä ei siitä riemastunut, oikeastaan se hieman suuttui mulle siitä. Mutta se saa luvan leppyä, noi mallit sopii koirille ihanasti!

Sitten tänään mä olin Pattan ja mun serkun Nean kanssa PetExpossa eli lemmikkimessuilla Helsingin Messukeskuksessa. Siellä oli kivaa, nähtiin kaikenlaisia esityksiä, kuten agilitya, tokoa, flyballia ja koiratanssia + muun muassa alpakoita. Me osallistuttiin moniin arvontoihin ja kilpailuihin ja saatin paljon ilmaisnäytteitä, kuten koirille kaksi näytepussia (melko isoja) ruokaa per nenä ja heijastimia ja pinssejä yms. Sit koska mulla ei ollu rahaa niin Patta osti pojille kotiin 3 pussia dentastixeja, ne oli tarjouksessa niin, että sai kolme pussia viidellä eurolla. Otettiin kaksi pussia, joissa oli hammasharjan muotoisia tikkuja vissiin kuusi ja sit yksi pussi, jossa oli kolme siiliä.

Sitten messujen jälkeen kun olin syönyt ja purkanut tavarat, lähdin poikien kanssa Annalle. Oltiin siellä n. 3 tuntia. Robin ja Dico nautti kun sai leikkiä Mikin kanssa ja "hyppi" ne trampoliinillakin. Tai oikeastaan hyppi trampoliinille ja alas.Suurimmaksi osaksi ne kuitenkin leikki kolmisin mm. palloilla ja kepeillä tai oli hippaa, jolloin mä, Anna ja sen siskot Saana ja Salla hypittiin trampoliinilla.

Oli hauska päivä, katsotaan, jos huomenna menisin Tiialle Kiloon :) Pojat sais nähdä Ruutin ja Ropsulta vois poistaa loput hammaskivet ym.